lørdag 15. januar 2011

Master cleanse (forsinket) dag 3 og dag 4.

Jeg, Henning, la master cleanse på hylla natt til 4. dag. Ettermiddagen og kvelden i går bestod av masse drikking, av rens og vann selvfølgelig, uten at det klarte å tilfredsstile min sult i særlig grad. Det er vel kanskje ikke meningen at man skal være mett og tilfreds med denne kuren/rensen, men jeg vil være det. Jeg innså for min del at dette ikke kom til å fungere for meg, jeg ville ikke klart å gjennomføre de planlagte syv dagene. Det er en grense for hvor lenge jeg klarer å gå sulten uten å gjøre noe med det. Dessverre måtte det bli sånn. Det er ikke kult å hele tiden være sulten og i tillegg bli veldig fort irritert. Det tok veldig mye kortere å sette ut klørne enn det det vanligvis gjør. En annen effekt denne kuren har på kroppen er at jeg, det er ikke sikkert dette gjelder alle som tar kuren da, ble fortere sliten og mye fortere trøtt enn vanlig, heller ikke en kul greie. Med det sagt så er det å tillegge at dette også er en liten test av psyke. Hvor lenge kan du klare dette før det går til hode på deg? Det gikk ikke lang tid for min del, men jeg er stolt over Bendik som fortsatt kjører på med master cleanse. Jeg håper han klarer dette bedre enn meg, jeg vet at han klarer det bedre enn meg. Jeg ønsker min kompanjong i master cleanse fortsatt lykke til.

Henning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar