torsdag 13. januar 2011

Master cleanse dag 2

Nå har vi overlevd over et døgn på denne sultekuren. Jeg føler meg både sulten, slapp, og en eller annen merkelig følelse, nesten litt som bakfullangst. Kanskje vi skulle trappet litt ned mot denne dietten (slik vi i ettertid fikk vite var meningen), men nå når vi er igang ser jeg ingen grunn til å stoppe med mindre vi svimer av eller noe lignende. Dette handler vel bare om tilpassing sier jeg til meg selv, og blar litt i bøkene fra 2. verdenskrig, eller ser litt på Pianisten. Der er jo folk sultne, og klarer det utroligste. Når det kommer til effektene av denne kuren er jeg mer tvilende. Vi går jo ned i vekt, men dette vil vel komme tilbake med en gang vi begynner å spise igjen!

La oss håpe vi blir renset og finn på innsiden!

Nå skal vi drikke litt mer frokost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar