torsdag 13. januar 2011

Master cleanse dag 2 del 2.

Det er snart så dag 2 av master cleanse er over og sulten kryper seg på. Det viser seg at denne rensen er enklere å håndtere på dagen enn den er å håndtere på kvelden.

Bendik har i løpet av dagen gått til anskaffelse av masse salt, lønnesirup og te for magen. Saltet er for saltskyllingen som vi skal begynne med i morgen og den skal tas på morran. Det går ut på å drikke så mye du klarer av 1 liter saltvann. Deretter går det noe mellom 15 og 45 min før du må på do, virkelig må på do. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gleder meg til det. Lønnesirupen er kjøpt for at den skal erstatte honningen som vi feilaktig har brukt i halvannen dag. Sirupen ga faktisk en bedre og mer smak på drikken enn det honningen gjorde. Teen skal drikkes på kvelden og er visst nok til for å løse opp magen før skyllen. Jeg begynner å lure litt på hvorfor vi tok med denne "dietten".. Siden vi først har begynt så må vi prøve å gjennomføre det også.

Jeg har tatt et bilde som oppsummerer denne rensen ganske godt.


Prekes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar