søndag 16. januar 2011

Master Cleanse dag 5 (noen timer etter da, jada jada).

Mange spør meg om jeg enda lever. Det kan jeg med glede informere om at jeg gjør i høyeste grad, til omverdenens store glede og forhåpentligvis inges skuffelse. Folk spør meg også om jeg er sulten. Det er klart jeg er, men ikke slik man skulle trodd. Jeg føler meg kanskje som du gjør litt utpå kvelden etter en god treningsøkt, og du kjenner at du ikke rakk middagen før trening. Jeg er litt slapp og litt tom i magen, men alt i alt går det veldig bra. Jeg fyller jo konstant på meg vann, den fortreffelige guggeblandingen og KloserUrter - Regulerende mage te, kontrollerte og sertifiserte urter(slik står det på pakken, kanskje urtefolk ikke er så glad i rettskrivning). Jeg har natulig nok mindre energi enn vanlig, og merker at jeg går tom, som jeg må innrømme jeg gjorde på jobb i helga. Til alle mine fortreffelige kunder og fans: Beklager hvis jeg virket daff eller gretten, men dere skjønner vel hvorfor.

Ellers må jeg si det meste går greit så lenge man bare gjør minst mulig. Eldste trikset i boka. Ryktet sier dog at man etter dag 5 skal få MER energi enn man har til vanlig, fordi kroppen går inn i en nødmodus og forbrenner alt fettet det får tak i. Dobbelt bra. Mens vi venter på energien kan jeg opplyse at bloggen til nå har hatt fantastiske 632 visninger. Morsomt er det også at det har vært besøk fra syv land, fordelt på tre kontinenter. Slå den!

Jeg håper dere som leser denne fantastiske bloggen syns det er interessant lesning. Jeg ønsker meg mer kommentarer. Spør gjerne hvis du har noen spørsmål, del dine meninger om eksperimentet og post forslag på andre dietter og kurer du syns vi skal prøve! Alle skal få flotte og seriøse svar. Det er blitt ønsket mer bilder, det skal vi få fikset!

Jeg sier god natt med et flott sitat:

En hær marsjerer med magen.
                             -Napoleon Bonaparte

2 kommentarer:

  1. Godt å lese bloggen sånn at jeg vet dere er i live. Jeg synes det er kjedelig at dere går på disse diettene.. Jeg ser dere aldri lenger. Det verste er kanskje at jeg aldri hører dere lenger. Det må ha en sammenheng med oppleggene deres. Håper fortsatt det finnes energi igjen slik at jeg kan høre noen brøl, og O' Helga natt runge ut av deres hals midt på natta :)

    SvarSlett
  2. Jeg syns det var litt pussig at jeg ikke har lagt merke til feilstaving på Kloster-urtene. (Eller; Det står Kloster? Det var DIN stavefeil, eller hva?) Regner med du sikter til mage regulerende - og ja, vi hater orddelingsfeil... også oss urtefolk ;)

    SvarSlett