onsdag 12. januar 2011

Master cleanse dag 1.

Dette er vår første dag på vår første diett/kur. Det er ganske uvanlig å ikke skulle spise noe, men bare drikke.. Vi var på en forelesning i stad og vi hadde drukket et par vanlige kopper med drikken og det var ikke så ille. Jeg for min del var ikke sulten før litt etter at vår forelesning var ferdig. 


Dette er altså slik det ser ut. En gyllen farge på drikken, noe som gjør den relativt innbydende å drikke. Det som er fint er at det er honningen og sitronen som setter lukten. Kayennepepperen kjenner du først når du begynner å drikke det og du merker pepperen veldig godt når drikken er varm, men mindre når den begynner å kjøle seg ned. Jeg gjorde feilen å ha i litt for mye kayennepepper på dagens første dose, så det var litt vanskelig å få i seg drikken mens den var varm for å si det sånn.

Her kommer et bilde over den foreløpige planen over hvilke dietter som skal testes når og hvilke dager vi har fri. Vi har et par dietter til på lager som ikke er med på dette bildet, men som vi også planlegger å prøve ut. Hvis du skulle vite om en helt spesiell diett eller en helt vanlig som ikke står her så oppfordrer vi deg til å fortelle oss om den slik at vi kan teste den ut.


Takk for meg, ha en trivelig dag.

5 kommentarer:

  1. Grete Roede. Definitivt den dietten som er gjennomfoerbar!

    SvarSlett
  2. Den fører vi opp! Takk for tipset:)

    SvarSlett
  3. Arne Brimi. Økja uhpii litti shalottlauk, evon!

    SvarSlett
  4. (Jeg har boka, om dere vil låne)

    SvarSlett
  5. Paleo

    Periodisk faste (www.leangains.com)

    SvarSlett